You are here

FAQ

Vóór vertrek

Alle boekbare verbindingen vind je via ons zoekformulier op www.flixbus.be. Het actuele routenetwerk vind je op onze website onder Bus Reisplanner.

Onze verbindingen zijn ongeveer 4 tot 6 weken voor de vertrekdag te boeken op onze website. We werken er elke dag hard aan om ons routenetwerk uit te breiden en onze bestaande lijnen verder te verbeteren. Drie zaken zijn daarbij erg belangrijk: stiptheid, aantrekkelijke vertrektijden en optimale overstapverbindingen. Om feedback en verbeteringen zo snel mogelijk te kunnen doorvoeren, verkopen we doorgaans geen tickets langer dan een paar maanden van tevoren.

Als je geïnformeerd wilt worden over nieuwe verbindingen, meld je dan aan voor onze Newsletter of vind ons leuk op Facebook.

Een lijst met vertrekplaatsen vind je in ons Halte-overzicht. Door op een stad te klikken, krijg je het adres van de halte(n) en een plattegrond. Ook op de boekingsbevestiging staat een plattegrond van de halte.

Ter plaatse worden de haltes duidelijk aangegeven. 

Het is het makkelijkste om je reis direct te boeken via onze website https://www.flixbus.be/ of via onze app voor je smartphone. Zo weet je ook zeker dat je altijd de gunstigste tarieven krijgt. De boekingsbevestiging krijg je vervolgens gewoon via e-mail (kijk ook in de map met ongewenste e-mail).

Daarnaast kun je busreizen telefonisch via de klantenservice (+49 30 300 137 300* – wij helpen je dan verder in het Engels of Duits), bij een van onze verkooppunten/reisbureaus of rechtstreeks bij de chauffeur in de bus boeken. In de bus betaal je de normale prijs (voor volwassenen en kinderen) en kun je alleen een ticket kopen als er plaatsen beschikbaar zijn. Speciale tarieven en groepskortingen zijn niet beschikbaar bij aankoop van een ticket in de bus.

De betaalmogelijkheden zijn afhankelijk van de manier van boeking:

Online-boeking: automatische incasso, creditcardbetaling (VISA of MasterCard), PayPal, DirectEbanking en iDeal.
Bij de buschauffeur: contant. Je krijgt een ontvangstbewijs. Het ontvangstbewijs dient ook als ticket/boekingsbevestiging. Let op: bij de buschauffeur kun je alleen tickets kopen voor het normale tarief. Speciale tarieven en kortingen zijn alleen online of bij onze verkooppunten/reisbureaus verkrijgbaar. Het is momenteel niet mogelijk om aan boord met pin te betalen.
Bij verkooppunten/reisbureaus: alle betaalmethoden van het verkooppunt, waaronder met contant geld.

Telefonisch: creditcard (Mastercard/Visa)

Houd er rekening mee, dat er voor sommige betalingsmogelijkheden door derden kosten aangerekend worden. Er is echter ook altijd een betalingsmogelijkheid zonder kosten. De kosten worden tijdens de boeking getoond.

Je tegoedbon (bijvoorbeeld een cadeaubon of een tegoedbon wegens annulering) kun je heel eenvoudig inwisselen tijdens het boeken via de app, op de website, telefonisch of bij een verkooppunt/reisbureau. Nadat je je reis hebt geselecteerd, kun je in de winkelwagen de code van de tegoedbon invoeren. Let op: per boeking kun je maar één tegoedbon inwisselen. Een contante betaling van het saldo van een tegoedbon is uitgesloten.

Problemen met het boeken zijn meestal te wijten aan de gebruikte internetbrowser. Er zijn verschillende mogelijkheden om het probleem op te lossen:

Gebruik een andere browser.
Maak de cache leeg en verwijder de cookies en probeer het nogmaals na opnieuw opstarten.
Werk je browser bij. Wij maken gebruik van zeer hoge veiligheidsnormen en onze website is geoptimaliseerd voor de nieuwe browserversies. Via de volgende link vind je de actuele browserversies: Firefox / Internet Explorer / Google Chrome.

Heb je geen bevestigingse-mail ontvangen? Controleer dan of de e-mail bezorgd is in de map met ongewenste e-mail.

Is het probleem niet opgelost? Bel ons dan op +49 30 300 137 300*. Wij helpen je graag verder.

Een lijst met verkooppunten vind je in ons Reisbureau-overzicht. Voer een plaats of postcode in om een reisbureau bij jou in de buurt te zoeken.

Ja, op onze website onder "Boeking wijzigen/annuleren" of bij onze verkooppunten/reisbureaus kun je de volgende wijzigingen tot 15 minuten voor vertrek doorvoeren:

Wijzigen van het telefoonnummer: gratis. Vervolgens krijg je een nieuwe boekingsbevestiging met een nieuw boekingsnummer.

Wijziging van de naam van de reiziger: gratis, met de volgende uitzondering: Is de reis op het moment van omboeken duurder dan de oorspronkelijk geboekte reis, dan worden er kosten in rekening gebracht. Vervolgens krijg je een nieuwe boekingsbevestiging met een nieuw boekingsnummer.

Annuleren en opnieuw boeken: 

Ga als volgt te werk als je jouw reis wilt omboeken:

  • Controleer of de gewenste nieuwe verbinding nog beschikbaar is.
  • Annuleer je reis via https://shop.flixbus.nl/rebooking/login met je huidige boekingsnummer en geef aan dat je een tegoedbon wilt ontvangen.
  • Je krijgt een tegoedbon per e-mail.
  • Boek nu een nieuwe reis en gebruik daarvoor de verstrekte tegoedbon. Je krijgt een nieuwe boekingsbevestiging met een nieuw boekingsnummer. Als de prijs van de nieuwe boeking hoger is dan de waarde van de tegoedbon, moet je het verschil bijbetalen.

Houd er rekening mee, dat per annulering € 1 per passagier en per rit aangerekend wordt. De kosten worden tijdens de annulering getoond.

Ja, op onze website onder "Boeking wijzigen/annuleren" of bij onze verkooppunten/reisbureaus kun je de naam van de passagier tot 15 minuten voor vertrek gratis wijzigen. Is de reis echter op het moment van omboeken duurder dan de oorspronkelijk geboekte reis, dan worden er kosten in rekening gebracht. Vervolgens krijg je een nieuwe boekingsbevestiging met een nieuw boekingsnummer.

In onze bussen kun je zelf een plaats kiezen. Daarom kun je geen plaats reserveren. Om een specifieke zitplaats te kunnen krijgen, raden wij je aan zo vroeg mogelijk – uiterlijk 15 minuten voor vertrek – bij de bus te zijn. Als de gewenste zitplaats al bezet is, kun je de passagier vragen of hij of zij wil ruilen. Mensen die minder mobiel zijn en mensen die met kinderen reizen hebben voorrang bij het kiezen van een zitplaats.


Kinderen reizen tegen een gereduceerd tarief. Let erop dat aanbiedingen goedkoper kunnen zijn dan kortingstarieven. In dit geval wordt de speciale prijs getoond, zodat je altijd het beste tarief kunt boeken. Kinderen tot 10 jaar kunnen alleen samen met een volwassene geboekt worden, een individuele boeking is niet mogelijk. Kinderen t/m 3 jaar mogen uitsluitend worden vervoerd in een babyzitje of kinderzitje. Het zitje moet in de bus worden vastgezet met de veiligheidsgordel (heupgordel) en moet wordt meegebracht door de begeleiding van het kind (18 jaar of ouder). Kinderwagens worden vervoerd als bijzondere bagage (per passagier max. 1 kinderwagen). Het vervoer hiervan is gratis, maar moet na de boeking, echter pas vanaf 48 uur voor vertrek, telefonisch bij ons worden aangemeld: +49 30 300 137 300*. Alleen opvouwbare kinderwagens kunnen vervoerd worden. Niet opvouwbare kinderwagens zijn uitgesloten van vervoer. Kinderen van 4 t/m 9 jaar moeten vergezeld worden door een volwassene (18 jaar of ouder). Kinderen van 10 t/m 15 jaar mogen ook alleen reizen wanneer de verzorger tijdens de boeking schriftelijk bevestigd heeft dat de minderjarige in staat is de reis alleen en zonder toezicht te ondernemen. MeinFernbus FlixBus en haar partners wijzen uitdrukkelijk elke verplichting af van toezicht op minderjarigen. Alleen reizende kinderen hebben voorrang bij het kiezen van een zitplaats in de bus. Niet-begeleide minderjarigen kunnen niet op internationale reizen of reizen met een overstap worden geboekt. Kinderen vanaf 15 jaar mogen alleen reizen, zonder begeleider en betalen het volle tarief of het beschikbare speciale tarief.

Hier vind je informatie over de vervoersmogelijkheden van passagiers met een handicap en mobiliteitsbeperkingen. Om de vervoersmogelijkheid te controleren, worden alle passagiers die in een rolstoel moeten reizen verzocht om ten minste 2 weken en uiterlijk 7 dagen voordat zij geboekt hebben contact op te nemen met onze klantenservice. Voor alle anderen die ondanks hun handicap of mobiliteitsbeperking toch op een reguliere stoel kunnen zitten, is de vooraanmeldingstermijn verlaagd naar 36 uur voor vertrek.

Kan ik ondanks mijn beperkte mobiliteit op ieder moment het volledige routenetwerk gebruiken?

In het algemeen vervoeren we alle personen, onafhankelijk van een handicap of beperkte mobiliteit. Op dit moment is echter nog niet aan alle noodzakelijke voorwaarden voldaan om alle passagiers op ieder moment en op alle aangeboden lijnen te kunnen vervoeren. Dit hangt enerzijds samen met de bouwkundige omstandigheden van de bussen die door ons worden ingezet, anderzijds zijn de voorwaarden van de infrastructuur niet bij iedere halte aangepast. FlixBus beschikt tot nu toe over slechts een paar aangepaste bussen die flexibel op meerdere lijnen kunnen worden ingezet. De haltes vallen onder de verantwoordelijkheid van de desbetreffende halte-exploitant.
Als je beperkt mobiel bent en alleen of met behulp van een begeleider in en uit de bus kunt stappen, vervoeren wij je nu al op alle lijnen. 
Als je op een rolstoel bent aangewezen, maar kunt opstaan en zelfstandig in de bus kunt komen, kun je eveneens op alle lijnen met ons meerijden.
Als je ook in de bus op je rolstoel bent aangewezen, kunnen we je op dit moment vanwege de beschreven omstandigheden alleen na zorgvuldige controle vooraf en op enkele trajecten vervoeren.  

Hoe en wanneer kan ik mijn reis boeken? 

Als je aan je rolstoel gebonden bent, moet je je ten minste 2 weken en uiterlijk 7 dagen voorafgaand aan de reis melden bij onze klantenservice (+49 (0)30 300 137 300*), om de vervoersmogelijkheid te controleren. Als aan alle voorwaarden is voldaan, dan boekt onze klantenservice jou en je begeleider telefonisch in van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Als je ondanks je beperking in de situatie bent om een reguliere stoel in de bus in te nemen, boek je je ticket zelf en zonder beperking van een vooruitboekingstermijn. Alleen het meenemen van hulp, rolstoelen en orthopedische hulpmiddelen in de bagageruimte, begeleiders en blindengeleidehonden moet 36 uur voor vertrek bij ons zijn aangemeld.

Welke kosten ontstaan er voor mijn begeleider of mijn hulphond?

Als kan worden aangetoond dat vaste begeleiding noodzakelijk is, worden de begeleider en de hulphond gratis vervoerd. Voor de hulphond wordt dan ook een eigen plaats geboekt.
Bij het begin van je reis legitimeer je de gratis begeleiding door het overhandigen van een bewijs dat het noodzakelijk is om continu begeleid te worden. Aan het begin van de reis laat je het desbetreffende document zien waarin staat dat vaste begeleiding noodzakelijk is, bijvoorbeeld 

  • in Duitsland het Schwerbehindertenausweis of een doktersverklaring
  • in Frankrijk de Carte D'Invalidité (Besoin d´Accompagnement) 
  • in Italië: doktersverklaringen die zijn opgesteld door de lokale gezondheidsinstantie (ASL) of het "Nationaal Instituut voor Sociale Zekerheid" (INPS)

Voor je hulphond geldt hetzelfde. Daarnaast heb je een bewijs nodig dat je hond een erkende opleiding voor hulp- of blindengeleidehond heeft gehad.

Aan welke eisen moet mijn rolstoel voldoen zodat hij in de passagiersruimte meegenomen kan worden?

In de passagiersruimte van bussen kunnen alleen rolstoelen vervoerd worden die volgens DIN EN 12183 of DIN EN 12184 als passagiersstoel zijn toegestaan en een vergrendelingssysteem volgens DIN 75078-2 gebruiken. Bovendien gelden de volgende maximale afmetingen: max. breedte 80 cm x lengte 120 cm / 250 kg totaalgewicht.
Als bij het inchecken in de bus wordt vastgesteld dat je rolstoel ondanks een schriftelijke garantie vooraf niet aan deze voorwaarden voldoet, is het mogelijk om je rolstoel mee te nemen en het vervoersverzoek verliest zijn geldigheid zonder dat er iets anders voor in de plaats komt.

Zijn de haltes waar gestopt wordt aangepast? 

Net als de aanpassing van ons buswagenpark neemt ook de verbouwing van de aanpaste haltes nog wat tijd in beslag, zodat ook hier nog geen netwerk kan worden aangeboden dat overal dekkend is. Omdat de haltes echter niet door ons worden geëxploiteerd, hebben we op dit moment niet voldoende gegevens over de infrastructuur.  Wij adviseren je voor je reis bij de lokale halte-exploitant te informeren naar de actuele uitrusting van de halte.

Hoe en waar krijg ik hulp? 

Je moet in het algemeen in staat zijn om zelfstandig in en uit de bus te stappen. Dit is vooral in het geval van een evacuatie absoluut noodzakelijk. Hulp door het rijdend personeel tijdens de reis is niet mogelijk. Vakkundige hulp bij het in- en uitstappen op het busstation kan alleen op de busstations Hamburg en Mannheim, die als gegarandeerd aangepast zijn aangewezen.  Voor je eigen veiligheid en om je reis zo aangenaam mogelijk te maken, adviseren we je daarom met een begeleider te reizen die eventueel de benodigde hulp kan bieden.

Wij bieden groepen vanaf 3 personen een kortingstarief. Hiervoor geldt een verplichte reservering van een dag. Als het speciale tarief goedkoper is dan het groepstarief, dan wordt het speciale tarief getoond zodat je altijd het beste tarief kunt boeken.

Zorg ervoor dat je bij internationale reizen alle benodigde documenten bij je hebt en alleen belastingvrije goederen meeneemt. De bagage mag voor het versnellen van de douane-inklaring niet worden afgesloten en dient voorzien te worden van je naam en adres om ervoor te zorgen dat de bagage niet wordt verwisseld.

Neem bovendien de paspoort-, visum-, valuta- en gezondheidsvoorschriften in acht. Informatie over deze voorschriften ontvangt u bij het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken of bij de federale politie (http://www.bundespolizei.de of telefonisch: 0800 6 888000).

Neem bovendien de desbetreffende douanevoorschriften in acht. Voor vragen over de desbetreffende douanebepalingen in Duitsland neem dan contact op met de centrale informatie van de douane (info.privat@zoll.de of bij commerciële aanvragen met info.gewerblich@zoll.de). Vragen aan de douane kunnen alleen in het Duits of Engels worden beantwoord.

De LIDL-tegoedboncode kan op www.flixbus.be en alleen voor één reis worden ingewisseld. De geldigheid van de tegoedbon is beperkt, op de tegeoedbon staat de geldigheidsduur vermeld. Per persoon kan slechts één tegoedbon worden ingewisseld. Ook kunnen per persoon in totaal slechts een beperkt aantal tegoedbonnen worden verkregen en ingewisseld. Het ticket is na inwisselen van de tegoedbon niet meer te annuleren. Je kunt de tegoedbon aan iemand anders geven maar doorverkopen is niet toegestaan.
Bij vragen kun je een e-mail sturen naar lidl@flixbus.de** of bellen naar +49 30 300 137 300*.

De tegoedbonnen kun je online in onze fanshop kopen. Je kunt kiezen uit verschillende waarden. Meer informatie over de tegoedbonnen vind je in de fanshop.

MeinFernbus en FlixBus zijn nu één bedrijf. In de nabije toekomst wordt het aanbod vergroot zodat wij veel nieuwe nationale en internationale verbindingen, dichtere netwerken, nieuwe expresreizen en meer nachtbussen kunnen bieden. De tegoedbonnen kunnen nu op beide websites worden ingewisseld.

Ja, de tegoedbonnen kunnen op beide websites worden ingewisseld.

Bij en in de bus:

Voordat je in de bus stapt heb je een toonbare boekingsbevestiging nodig in afgedrukte of elektronische vorm (als PDF-bestand of als een QR-code op je smartphone) en een geldig officieel identiteitsbewijs met foto (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart, etc.) voor identificatiedoeleinden.

De boekingsbevestiging krijg je aan het einde van het boekingsproces per e-mail (kijk ook in de map met ongewenste e-mail).

Je mag gratis een stuk handbagage en twee stuks bagage meenemen. Voorzie je bagage van je naam en adres om ervoor te zorgen dat de bagage niet wordt verwisseld.

Handbagage is beperkt tot één stuk bagage met een maximale grootte van 42 x 30 x 18 cm en een maximaal gewicht van 7 kg. Alle waardevolle spullen moeten als handbagage worden meegenomen.
Bagage is beperkt tot 2 stuks bagage met een maximale grootte van 67 x 50 x 27 cm elk. Je mag maximum van 30 kg per persoon meenemen.
Extra bagage: Per persoon kan indien er voldoende ruimte is nog een derde, extra stuk bagage worden meegenomen. Het mag niet hoger zijn dan de maximale afmetingen van de overige bagage en niet meer dan 15 kg wegen. Dit extra stuk bagage kost € 5 en dit moet telefonisch worden geregistreerd en bevestigd via de klantenservice na boeking en 48 uur voor vertrek via: +49 30 300 137 300*. Er bestaat geen algemeen recht op het meenemen van meer dan twee stuks bagage.
Bijzondere bagage: Voor een bagagestuk dat groter is dan de standaardbagage, moet je een vergoeding van € 9 betalen. Het bagagestuk mag de omtrek van 290 cm (= lengte + 2 x breedte + 2 x diepte in cm) en een gewicht van 30 kg niet overschrijden en is na de boeking en is 48 uur voor vertrek telefonisch te registreren bij de klantenservice: +49 30 300 137 300*. Per passagier kan één speciaal stuk bagage worden meegenomen. Dit recht kan niet worden afgedwongen. Speciale bagage is bijvoorbeeld ski-uitrusting en muziekinstrumenten (vervoer in hardschalen koffers wordt aanbevolen). Voor fietsen en orthopedische hulpmiddelen gelden speciale regels. Sommige voorwerpen zijn uitgesloten van vervoer.

Meer informatie over bagageregelgeving en uitgesloten voorwerpen vind je in onze Algemene voorwaarden.

In veel van onze bussen is het mogelijk fietsen in standaardmaten en zonder opbouw (max. 25 kg) mee te nemen. Fietsen kunnen worden opgegeven tijdens het boekingsproces en kosten € 9. Naast het aantal passagiers kies je ook het aantal fietsen dat je wilt uitvoeren. In de winter kunnen helaas geen fietsen worden vervoerd (waarschijnlijk tot 28 februari 2015).

Als het op jouw reis niet mogelijk is om een​fiets te reserveren, kan de fiets eventueel worden meegenomen in een fietstransporttas. In dit geval wordt de fiets behandeld als bijzondere bagage en dit is vooraf telefonisch aan te melden bij de klantenservice (zie de regels voor bijzondere bagage).

Om de mogelijkheid van het vervoer van elektrische fietsen te verduidelijken, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice: +49 30 300 137 300*.

Om veiligheidsredenen mogen er geen huisdieren met onze bussen worden vervoerd. Met uitzondering van hulphonden die een passagier met een handicap begeleiden en dit vermeld wordt in de officiële medische verklaring of een certificaat. Dit vervoer is gratis, maar moet telefonisch minimaal 36 uur voor vertrek worden geregistreerd: +49 30 300 137 300*.

Muziekinstrumenten in de handbagage-afmetingen (42 x 30 x 18 cm, max 7 kg.) kun je gratis meenemen als handbagage in het passagierscompartiment. Als je al handbagage hebt, kun je kiezen om de handbagage of het muziekinstrument mee te nemen in het passagierscompartiment.

Muziekinstrumenten die groter zijn dan de handbagage-afmetingen (42 x 30 x 18 cm, max. 7 kg), vallen onder bijzondere bagage en moeten in een geschikte koffer (instrumentkoffer) worden vervoerd. Wij raden vervoer in een hardschalen koffer aan. In dit geval kost het vervoer € 9 en moet dit na boeking, maar 48 uur voor vertrek van de bus telefonisch bij de klantenservice worden aangemeld en bevestigd: +49 30 300 137 300*.

Muziekinstrumenten en koffers groter dan 135 x 48 x 35 cm zijn uitgesloten van vervoer (bijv. contrabassen).

Onze bussen rijden volgens een dienstregeling. Daarom is het niet mogelijk dat de chauffeur wacht op een passagier die te laat is. Daarom vragen wij je voldoende tijd te plannen om bij de halte te komen en ten minste 15 minuten voor vertrek aanwezig te zijn.

Anders in- of uitstappen dan wat geboekt is, is helaas niet mogelijk. Dit geldt ook voor haltes in dezelfde stad, die na elkaar worden aangedaan. Je kunt je reis echter zelf op onze website omboeken en zo bij de gewenste halte in- of uitstappen.

Voor sommige routes (korter dan 50 km of 1 uur rijden) geldt een exploitatieverbod en hiervoor mogen we geen tickets verkopen. Daarom is in- en uitstappen hier ook niet toegestaan​en deze routes zijn niet te boeken. Wij vragen je om dat te respecteren.

Op sommige van onze reizen zijn pauzes opgenomen in de dienstregeling voor de naleving van de rij- en rusttijden. In principe willen wij je echter zo snel mogelijk naar je bestemming brengen, dus nemen we geen andere pauzes. Het toilet en de verkoop van goedkope snacks en drankjes aan boord maken een rit zonder pauze mogelijk, zelfs over lange afstanden.

Roken is niet toegestaan in onze bussen, zelfs niet met elektrische sigaretten. Maar je kunt uitstappen bij geplande stops en geplande pauzes voor een sigaretje. Ga tijdens de tussenstop niet te ver bij de bus vandaan en zeg de chauffeur dat je uitstapt om te voorkomen dat de bus zonder je vertrekt! Je kunt aan de buschauffeur vragen hoe lang de bus bij de bushalte wacht.

Onze bussen zijn uitgerust met airconditioning, toilet, leeslampjes en comfortabele stoelen. Er zijn ook hapjes en drankjes te koop, gratis WiFi en veel bussen hebben stopcontacten en een mediacenter met films en muziek op aanvraag.

Let op: Onze WiFi-voorziening bevindt zich in een testfase. Het kan gebeuren dat je tijdens de reis tijdelijk geen dekking hebt, of dat niet alle passagiers tegelijkertijd internet hebben. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat gratis WiFi en stopcontacten niet beschikbaar zijn, bijv. als vervangende voertuigen worden gebruikt, of als we als partner tickets verkopen. Dit geldt met name voor de lijnen van de volgende partners: Autobus Oberbayern GmbH, Allgäu Airport Express GmbH, Bohr Omnibus GmbH, Dr. Richard Linien GmbH & Co KG en Publicexpress GmbH.

In de langeafstandsbus geldt – net als voor auto's – het verplicht gebruik van veiligheidsgordels. Elke zitplaats is uitgerust met een gordel die je tijdens de reis moet dragen.

Bagage, extra bagage en bijzondere bagage wordt vervoerd in de bagageruimte. De chauffeur zorgt voor de juiste belasting. De handbagage kan veilig worden opgeborgen in de vakken boven de stoel of onder de stoel voor je.

Veiligheid heeft onze hoogste prioriteit. Alle voertuigen en elektronische apparaten zijn TÜV-getest en worden regelmatig onderhouden. Onze chauffeurs zijn speciaal opgeleid voor het vervoer van personen en krijgen regelmatig trainingen. Ze moeten zich zonder uitzondering strikt houden aan de wettelijk voorgeschreven rusttijden en rijtijden. Daarom zijn er tijdens lange reizen twee chauffeurs aan boord of zijn er pauzes ingepland. In geval van vertraging op de planning kan dit in uitzonderlijke gevallen tot ongeplande tussentijdse pauzes leiden. Wij vragen om begrip hiervoor.

Na de reis:

Als je iets bent vergeten of verloren in de bus, vul dan ons formulier voor verloren voorwerpen in of neem in dringende gevallen contact op met de klantenservice: +49 30 300 137 300*.

Veelgestelde vragen worden direct voor jou in de app beantwoord

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Wij helpen je graag persoonlijk verder! Stuur gewoon een e-mail naar service@flixbus.be.**
Je kunt ons bereiken van maandag tot en met zondag 24 uur per dag via onze service-hotline: +49 30 300 137 300.*

*(Lokale gesprekken via het Duitse vaste telefoonnetwerk. De tarieven kunnen verschillen voor gesprekken met mobiele telefoons.)

** Momenteel kun je met al je vragen terecht bij onze klantenservice in het Duits en Engels.