You are here

Service in de Bus

Onze langeafstandsbus garandeert u de beste service. U krijgt in de FlixBus gratis WLAN met LTE-snelheid, extra beenruimte, voordelige snacks en drankjes, voldoende stopcontacten voor uw elektrische apparaten en veel ruimte voor uw bagage. Alle aanbiedingen die beschikbaar zijn in de bus, vind je in onze FlixBus Reisbrochure.

Icoon voor 4G internet

WiFi

Zodat u zich niet gaat vervelen, krijgt u gratis toegang tot onze WiFi in de bus* zodat u de hele reis kunt internetten, met vrienden kunt chatten en uw e-mails kunt checken – en dat allemaal met LTE-snelheid! Met FlixBus bent u altijd online.

Unsere Fernbusse bieten Dir viel Beinfreiheit

Beenruimte

In de FlixBus heeft u bovendien zitplaatsgarantie met extra veel beenruimte. Onze moderne bussen zijn ingericht met comfortabele stoelen en veel ruimte. Hierdoor hebben ook langere mensen voldoende plaats om comfortabel te reizen. Alle stoelen hebben verstelbare rugleuningen en zijn ook comfortabel gedurende langere reizen.

In onze bussen koop je tegen voordelige prijzen snacks en drankjes

Snacks & Drinks

In de FlixBus wordt u altijd uitstekend verzorgd: Aan boord kunt u gunstig geprijsde snacks en dranken kopen. Deze producten zijn te koop bij de chauffeur.

Stopcontacten aan boord

Stopcontacten

Wilt u internetten, chatten of op uw laptop werken maar is de batterij leeg? Geen probleem! Ga gewoon naar het symbool met het stopcontact of vraag de chauffeur waar u de stopcontacten kunt vinden in onze FlixBus**.

Toiletten aan boord van de FlixBus

Toilet

Duurt het nog even tot u op de plaats van bestemming bent aangekomen? Dat is geen reden om nerveus te worden! Aan boord van al onze bussen bevindt zich een toilet.

Bagage meenemen in onze bussen

Bagage

Onze bussen bieden u ook genoeg plaats voor uw bagage. Bewaar uw bagage in het bagagevak en leun ontspannen achterover. Onze chauffeur helpt u natuurlijk met het plaatsen van uw bagage in het bagageruim.
Meer informatie over bagage vindt u in het Bagagebeleid.

FlixBus FAQs

Veelgestelde vragen

Op onze pagina met veelgestelde vragen vindt u veel antwoorden. Mochten er vragen onbeantwoord blijven, bel ons dan op onze service-hotline 01807 123 99 123*** of stuur een e-mail naar service@flixbus.be ****!

* Wi-Fi alleen mogelijk op busroutes van FlixBus. Behalve op routes naar Praag, Pilsen, St. Gallen, Zürich en luchthaven Hahn; de overschakeling naar LTE in de bus is in volle gang. Binnenkort is deze dienst overal beschikbaar: De internetsnelheid is afhankelijk van de dekking van het mobiele netwerk van onze aanbieder.
** In veel bussen van FlixBus zijn stopcontacten bij de zitplaatsen beschikbaar. Alle andere bussen worden de komende maanden van stopcontacten voorzien.
***(De eerste 30 sec. zijn gratis, daarna kost het € 0,14 per minuut voor telefoongesprekken via het Duitse vaste telefoonnetwerk. Maximale mobiele kosten: € 0,42 per minuut. Alle tarieven zijn incl. BTW) Prijzen uit het buitenland variëren. Momenteel kun je met al je vragen terecht bij onze klantenservice in het Duits en Engels.)
**** Momenteel kun je met al je vragen terecht bij onze klantenservice in het Duits en Engels.